Sidor

torsdag 10 april 2014

Tipsar om påskpyssel


Jag fortsätter min längtan efter påsk och påsklov även idag. 

På påsklovet har jag planerat in en hel del pyssel. Både med barnen och med mig själv. 

Som ni vet så söker jag alltid efter bra återbrukningspyssel och nu har jag hittat två ljuvliga pyssel som jag definitivt tänker testa på nästa vecka. 


Det första pysslet hittade jag hos Make and Create och deras pysselblogg. Ser ni vad de söta hängena är tillverkade av... Just det värmeljushållare. För mer exaktare beskrivning och fler bilder klicka in här


 Ett annat härligt pyssel kommer från Terracycle. Där de påminner om att vi faktiskt omger oss av en massa pysselmaterial hemma. Vi behöver inte köpa nytt pysselmaterial utan med lite fantasi kommer man långt och gör dessutom miljön en tjänst. Eller vad sägs om dessa söta små kaniner. 


Klicka här så kommer ni till Terracycles hemsida. 

Så idag bjuder jag på två härliga pysseltips inför påsken. 
(för att klargöra detta är inte ett sponsrat inlägg) 

Nu önskar jag er en härlig dag, själv ska jag arbeta vidare med min webbsida choicesbyannie.se kika gärna in om ni ha lust för det börjar arta sig. 
Kram
Annie

4 kommentarer:

  1. Det där var precis vad jag behövde, påskpysseltips, tack!
    Nu ska jag kika in på din nya sida, spännande....

    SvaraRadera
  2. Så fina pyssel. Gillar också att man tager vad man haver pyssel.ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Jättefint påskpynt. Och så är det ju så roligt att pyssla:) Förresten så snygg den gula pallen i hallen blev! Kram och ha en fin helg.

    SvaraRadera
  4. Här blir det bara fjädrar är inte så mycket för påskpynt...
    Vilken fin webbsida du har!
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...