Sidor

torsdag 21 november 2013

På posten

Idag fick jag ett paket med posten. 

Har jag berättat att jag älskar paket, speciellt oväntade sådana. 

Att bli framröstad till årets gröna inspiratör är verkligen en ära. Att få en bekräftelse på att det jag gör har betydelse (många bäckar små) 

Det gör att man vill fortsätta, orkar fortsätta. 

Att sen ett paket från En koppte.nu låg i lådan idag gör saken inte värre.


Ett härligt paket fyllt med ljuvliga tepåsar. Perfekt då mitt favorit te precis tagit slut. 


Söta Anna som driver bloggen www.enkoppte.nu hade även skrivit ett sött meddelande till mig. Värmer i hjärtat. Tack snälla söta. 


Självklart var teet ekologiskt och just nu sitter jag med en rykande kopp "lemon, ginger och Manuka honey" och njuter. 

Jag tackar och bockar och önskar er en härlig dag
Kram 
Annie


8 kommentarer:

  1. Åh vad kul att få ett paket i brevlådan! Mer glädjepost åt folket!:) Din titel är verkligen något du kan vara stolt över, jag tycker att du är jätteduktig. Jag kommer inom kort att maila ut till er som anmält sig till julswapen så att ni kan förbereda er:) Ha en fin torsdag! Kram/T

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med paket, så fint:) Vad kul att du fick lite inspiration! Jag var på Blomsterlandet igår, där hade dom klätt en trädgårdsstol med granris och ställt fat med fågelmat på, supergulligt! Man kan ju klä en stol men sätta ljus och annat fint på- kanske vore nått utanför dörren?! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Kul med paket ..och stort grattis igen
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Vilken söt gest att skicka lite te och ett kort! Men framförallt stort grattis till dig!! Vad roligt!! Och tack för dina fina avtryck inne hos mig! Alltid lika uppskattat! Kram Maja

    SvaraRadera
  5. Vilket paket! Härligt med olika tesorter. Nu när jag har legat sjuk så har jag övat på det där med te och fastnat lite=)) Det var på tiden!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Så gulligt :)
    Jag älskar te, så hojta gärna till om du hittar någon ny favorit ;)

    Sv. Ja en loppislåda är bra! Och en släng och skänkes med. Men den släng känns jobbig, den måste ju sorteras med innan det ska till tippen, och det tar ju lite extra tid.. I somras skänkte vi jätte mycket till en tjej som öppnat loppis, hon bara kom och hämtade ALLT! Valde inte ut, utan allt. Så skönt! Hennes nr har jag sparat, kan behövas när det väl blir rensat..
    Visst känns det bättre med en lång dag att rensa på än lite då och då? Jag tror jag bara skulle skjuta på nästa rum hela tiden. Och första stället skulle hunnit bli kaos på nytt under tiden.

    Fredag imorgon (nu), har ni något planerat för helgen? :)
    Vi ska ha ordentligt fredagsmys imorgon, och på söndag är det julskyltning på stan :) Och tydligen har Vetlanda lyckats med en ännu fulare gran i år igen :/

    Sov gott!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Oh vad roligt! Måste kika in där, jag har ganska nyligen lärt mig att dricka te.
    Ha en skön fredag
    //bara anna

    SvaraRadera
  8. Hej!
    En av julswapparna här! Bor du i Tvärred! Jag är från Hillared, men bor utanför Jönköping nu. Kul att ha hittat till din blogg! Ha en fin dag imorgon och grattis!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...