Sidor

lördag 12 november 2011

ta ta tam liten till titt på köket;)

Ja det är ju inte bara luckorna som blivit målade... 

Vi har ju även målat taket 
och satt upp nya tapeter

Men först en före bild...
bilden är tagen innan vi köpte huset...

Efter massa färg och lite tid Voilá


Lite skillnad är det... Det är dock inte helt färdigt kanske ska sätta upp gardiner men har inte bestämt mig, gillar inte gardiner speciellt mycket... Men vi får se. Då kommer väl det en ny bild;)

Men åh vad lycklig jag är över vårt vita kök...

Hur det vackra kakelplattorna blev... 

Ja det får ni också se en annan dag;)

Önskar er en helt ljuvlig lördag
Annie

3 kommentarer:

  1. Så fantastiskt fint, och att ni dessutom kunde göra allt det där till det priset! Det ska nog vara en pysslare som du för att lyckas med det =) Och då har vi ändå inte sett allt, förstår jag, ser fram emot kommande inlägg! Här finns inga gardiner heller, bättre att pynta lite i fönstren bara, så att ljuset kan få titta in, tycker jag! Må så gott! Petra

    SvaraRadera
  2. Å så fint det blev i ditt kök. Det inger hopp även för mitt hemska kök.

    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...